Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Θθ, όπως...θάλασσα

 Ξεχωρίσαμε το μικρό από το κεφαλαίο Θ και βρήκαμε πολλές λέξεις που αρχίζουν από Θ: θάμνος, θάρρος, θηρίο, θεριστής, θησαυρός, θεός, θυμός, θήκη, θέα.
Διαβάσαμε τον γλωσσοδέτη του Θθ από το αλφαβητάρι του Τριβιζά και φτιάξαμε και δικούς μας:
Ένα θηρίο μα τι θηρίο, ένα θηρίο που κάνει θαλάσσιο μπάνιο στη θάλασσα
Ένα θηρίο, μα τι θηρίο, ένα θηρίο που βρήκε ένα θησαυρό και τον έθαψε στη θάλασσα
Ένας θεριστής μα τι θεριστής, ένας θεριστής που θερίζει τα σιτάρια του
Ένας θησαυρός μα τι θησαυρός, ένας θησαυρός που έχει θαφτεί στη θάλασσα
Ένας θεριστής, μα τι θεριστής, ένας θεριστής που θέριζε και βρήκε ένα θηρίο
Ένας θεός μα τι θεός, ένας θεός που μπήκε στη θάλασσα και βρήκε ένα θησαυρό.
 




 Και ένα διαδραστικό φύλλο εργασίας για το Θθ:

 Θάλασσα χωρίς ψαράκια δε γίνεται! Φτιάξαμε, λοιπόν, ψαράκια ακορντεόν! Δημιουργήσαμε, διασκεδάσαμε αλλά ασκήσαμε και τη λεπτή μας κινητικότητα. Διπλώσαμε, κόψαμε, ζωγραφίσαμε, κολλήσαμε.

















Φτιάξαμε χταπόδια από χαρτί , κόψαμε , τυλίξαμε, κολλήσαμε, ζωγραφίσαμε και κάναμε και μαθηματικά (εγώ έχω 5 πόδια, πρέπει να πάρω άλλα 3, εγώ έχω 9, πρέπει να δώσω 1). «Τελικά ήταν πανεύκολο και αστείο!»




 Γνωρίσαμε τον κύριο 7. Μας έδειξε τα δαχτυλάκια του και του δείξαμε και μείς τα δικά μας.
 


 















 












Παίξαμε με δυο «γυάλες» με νερό. Μέσα βάζαμε -τι άλλο;- ψαράκια και κάθε φορά γράφαμε με σύμβολα αυτό που κάναμε. Βρήκαμε τους συνδυασμούς που κάνουν την ποσότητα 7.









 








 














Ένα σχετικό διαδραστικό φύλλο εργασίας:
  Ο αριθμός 7
 

Χρόνια πολλά, μπαμπά!
Αφιερώσαμε ένα μέρος της σημερινής μέρας στον μπαμπά μας μια και είναι την Κυριακή η γιορτή του πατέρα. Το κάθε παιδί είπε ότι νιώθει αγάπη για τον μπαμπά του και το δικαιολόγησε: κουράζεται για να φέρει λεφτά στο σπίτι, με προστατεύει, με αγαπάει, με φροντίζει, μου λέει μπράβο, μου τα δίνει όλα, μου κάνει δώρα, μου κάνει όλα τα χατίρια, μου κάνει εκπλήξεις, με παίρνει αγκαλιά, με φιλάει, παίζει μαζί μου , με γαργαλάει.
Διαβάσαμε το βιβλίο του Anthοny Browne «O μπαμπάς μου». Ένα βιβλίο γεμάτο παρομοιώσεις ,όπου ο μπαμπάς παρομοιάζεται με ζώα, αθλητές, καλλιτέχνες, ήρωες κλπ. Έτσι όπως φαίνεται ο μπαμπάς στα μάτια των παιδιών, ατρόμητος, ικανός, δυνατός αλλά και γλυκός και παιχνιδιάρης.




 














Την Κυριακή, που είναι η γιορτή του πατέρα, μπορείτε να κάνετε και σεις την έκπληξη για τον μπαμπά. Διπλώστε ένα χαρτόνι, σχεδιάστε την παλάμη σας, κόψτε την. Γράψτε πάνω σε μια μακριά λωρίδα χαρτόνι "Σ΄αγαπώ τόοοοσο πολύ" Κολλήστε την στο εσωτερικό της κάθε παλάμης και ανοίξτε την την Κυριακή μπροστά στον μπαμπά, δίνοντας του και ένα φιλί.


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου